lunes, 26 de febrero de 2018

Colau. No cal que et justifiquis

Colau alega que “el discurso del Rey del 3-O reflejó una falta de empatía bestial”
Colau, durant el seu discurs en el sopar de benvinguda al Mobile World Congress |EFE

Ada Colau va passar per totes les televisions del país intentant justificar la seva mala educació. dende ella ha seguit explotant aquest dilluns. L'alcaldessa després d'intentar carregar-se el congrés de telefonia mòbil, el Mobile World Congress, ha donat la seva versió de la conversa que va mantenir amb Felipe VI després d'haver-se absentat de la rebuda al monarca a l'entrada del Palau de la Música, on es va celebrar la sopar inaugural de l'esdeveniment.

L'alcaldessa ha afirmat que li va dir al Rei "el mateix que dic en públic, que, escolti, no és un tema personal, sé que és una cosa inaudita el fet que jo no hagi participat en aquesta rebuda, que sóc conscient que el gest no era menor, però també ha d'entendre que la situació aquí és molt anòmala, que hi ha molta gent molt dolguda i que hi ha una situació doncs molt difícil ara mateix i que, en concret, el discurs aquest del 3 d'octubre aquí es va percebre com una falta d'empatia molt important ".

Inquirida per la resposta del Rei, Colau ha declarat que "simplement li diré que el Rei va ser molt educat i em va dir que ell, diguem, resumint, que el seu paper era defensar la Constitució, al que jo li vaig respondre que ho entenia i no esperava una altra cosa, però jo vaig insistir en que això es pot fer de moltes maneres i aquí és on està, d'alguna manera, el desencontre. però jo li vaig dir que, escolti, la cordialitat institucional existirà sempre per part de Barcelona ".

L'alcaldessa no s'ha referit en la seva trobada amb el Rei a la rebuda orquestrat per les autoritats separatistes al cap de l'Estat a la manifestació en contra dels atemptats de l'17 d'agost. En aquella ocasió i també amb la complicitat de la primera edil i dels membres de l'últim govern de la Generalitat, l'acte va esdevenir una mostra de rebuig a Espanya amb pancartes en què s'acusava al Rei de vendre armes als terroristes.

Està molt clar. La mal educada és ella.

No hay comentarios:

Publicar un comentario