viernes, 4 de septiembre de 2020

Messi es queda a disgust al Barça i complirà el seu contracte


L'estrella de l'Barça, Lionel Messi, ha anunciat la seva continuïtat al club en una entrevista al portal Goal.com per evitar anar als tribunals en contra del que ha considerat "el club de la meva vida". "Mai aniria a judici contra el club de la meva vida, per això em quedaré" ha explicat Messi, que esgotarà l'any de contracte que té signat amb el Barça.

"Seguiré al club perquè el president em va dir que l'única manera d'anar-me'n era pagar la clàusula de 700 milions, que això és impossible, i que després hi havia una altra manera que era anar a judici. Jo no aniria a judici contra el Barça mai perquè és el club que estimo, que em va donar tot des que vaig arribar, és el club de la meva vida "ha explicat.

El futbolista s'ha mostrat molt crític amb la junta directiva de el club i ha manifestat que "fa temps que no hi ha projecte ni hi ha res, es van fent malabars i tapant forats a mesura que van passant les coses". Respecte a l'any que li queda a el club ha recalcat que "seguiré al Barça i la meva actitud no canviarà per més que hagi volgut marxar." Donaré el millor. Sempre vull guanyar, sóc competitiu i no m'agrada perdre a res "ha assegurat.

Segons l'argentí portava temps valorant marxar i que la seva determinació no va néixer producte d'un rampell per la dura derrota davant el Bayern. De fet Messi va revelar emocionat com s'ho va prendre la seva família quan els va comunicar que pensava en un canvi d'aires. "Quan li vaig dir a la meva família que em podia anar va ser un drama. Tots es van posar a plorar ".

EL MANCHESTER CITY NOMÉS POT ASSUMIR EL SEU FITXATGE A COST ZERO

El Barcelona ha decidit prescindir dels serveis de l'bufet d'advocats Cuatrecasas per assessorar Messi en la seva intenció de sortir de l'entitat blaugrana, segons va avançar Crònica Global i va confirmar La Vanguardia. Aquest despatx hauria instat a l'argentí a enviar el burofax en què comunicava la seva intenció d'abandonar el club.

Als despatxos de Camp Nou no hi hauria caigut bé que el despatx d'advocats, amb el qual també treballava habitualment el Barcelona, ​​assessorarà a l'futbolista. Aquest escenari ha provocat que el club català trenqués una relació d'anys amb la signatura segons aquesta información.se li va assegurar per part 01:00 exadvocat de l'gabinet Cuatrecases que el contracte signat amb el Barça podia rescindir sense sanció per la seva part a final de temporada

Segons fonts pròximes a la cúpula de el Manchester City, després d'analitzar els números entén que l'operació és inviable des del punt de vista econòmic si ha de pagar traspàs i un salari molt alt. Davant la dificultat de l'fitxatge, Guardiola li va transmetre a Messi que el millor és que es quedés al Barça i no fora. Segons Laliga, el contracte de l'jugador encara inclou una clàusula de 700 milions d'euros i quedaria lliure a final d'aquesta temporada.

La història blaugrana de l'argentí continua. En breu es posarà a les ordres de Ronald Koeman després de perdre els primers entrenaments de la pretemporada. Suma 634 gols en 731 partits oficials amb el Barcelona.

https://youtu.be/7-Gmw3Vacbg

No hay comentarios:

Publicar un comentario