viernes, 30 de octubre de 2020

Bronca televisiva entre les dames de Podem



Teresa Rodríguez humilia Irene Montero: "No estic en política per diners perquè jo sí que tinc una feina a què tornar"

La relació entre la ministra d'Igualtat, Irene Montero, i la líder de Endavant Andalusia, Teresa Rodríguez, ha esclatat. després de l'expulsió d'aquesta última del seu grup parlamentari durant la seva baixa de maternitat.

"Que et comparis amb una treballadora precària comiat és vergonyós", li va dir la ministra

Totes dues han mantingut una agra discussió en els seus respectius comptes de Twitter a compte de la situació de Teresa Rodríguez. Tot va començar quan la ministra d'Igualtat va afirmar que "la política no per a" quan les persones estan de baixa i va posar d'exemple la seva pròpia experiència: "Jo he tingut dos embarassos molt seguits i sempre assumint responsabilitats polítiques. Penseu en el que jo vaig viure a els dos permisos de maternitat ".

Teresa Rodríguez va reaccionar ràpidament a les paraules de Montero amb un dur missatge a través de les xarxes socials: "La ministra d'Igualtat defensant a Ràdio Nacional que em expulsi de el Grup Parlamentari mentre estic de permís de maternitat perquè a ella la dreta també l'ha atacat mentre ho estava ".

I va prosseguir: "Tinc la tranquil·litat d'haver donat suport a Irene Montero sempre que l'han atacat des del Patriarcat i ho seguiré fent, no per ella sinó per mi i per les meves filles i per les filles de totes".

Irene Montero: "Que et comparis amb una treballadora precària comiat és vergonyós"

Teresa Rodríguez "La política no em va canviar de barri"

Montero va voler contestar a Rodríguez després dels seus últims comentaris: "Teresa, no t'han acomiadat. Segueixes sent diputada i cobres tot el teu salari de política encara t'hagis anat de el partit que et va portar a les institucions. Que et comparis amb una treballadora precària comiat és vergonyós. el nostre adversari és el masclisme: combatámoslo juntes ".

Però quan semblava que tot s'acabava aquí, Teresa Rodríguez va tornar a prendre la paraula: "No estic en política pels diners perquè jo sí que tinc una feina a què tornar i la política no em va canviar de barri. Dona, jo no hagués entrat en el personal, parlava de la teva argument per justificar la meva expulsió, però tu no has dubtat ia mi em fa una mica el cos de rebre pals en aquests dies ".

No hay comentarios:

Publicar un comentario