miércoles, 11 de septiembre de 2019

Anar per llana ...


Critiquen a una dirigent d'IU per esbroncar una cambrera argentina que no el va atendre en valencià

Aurora Mora, cap de gabinet de de la conselleria de Participació de la Comunitat Valenciana i directora de comunicació del grup autonòmic d'Esquerra Unida, ha sembrat la polèmica en el seu perfil de Twitter després d'una controvertida publicació ha aconseguit que la seva denúncia social a Twitter que ha tingut l'efecte contrari per la gran quantitat de crítiques rebudes.

Els comentaris xenòfobs i classistes arribaven a les pantalles de tots els usuaris que rebien el tuit de la política i per tant, decidien compartir perquè a quanta més gent arribés, millor. Les paraules de Mora han estat cas de denúncia social després que menyspreés a la cambrera d'un bar a València per no dirigir-se a ella en valencià. No contenta amb això, es va atrevir a demanar-li el llibre de reclamaraciones.

La publicació de la militant d'Esquerra Unida dins de la comunitat ha generat una onada de crítiques després que mostrés una foto de l'establiment 'Taverna El Càntir', ubicat al carrer Sant Miquel 14, i amb ella un missatge en el qual condemna la actitud de la noia que el va atendre. Segons Mora, aquesta li va proferir que era una mal educada després d'haver demanat un cafè amb sacarina i una torrada de pernil.


Nou cas de discriminació lingüística a València: a la 'Tasca El Botijo' (c/Sant Miquel, 14) m'han dit que sóc una maleducada per demanar un café sol amb sacarina i una torrada de pernil dolç. I damunt, es neguen a donar-nos el llibre de reclamacions.


Ver imagen en Twitter


Què raro 🤔 jo he anat moltes vegades i mai he tingut problemes. De fet tinc amics valencianoparlants que han treballat allí enguany 😓
La cambrera m'ha dit: "No soy valenciana, soy argentina". I jo li he contestat que s'ensenye el valencià.

Jo hi vaig sovint, es un lloc prou recomanable, i mai he tingut problemes amb l'idioma. Pot ser es un cas particular d'una cambrera, parleu amb l'encarregat.
M'han tractat fatal, com comprendràs no pense parlar amb ningú, ni tornar mai més.
Información y privacidad de Twitter Ads

No hay comentarios:

Publicar un comentario