domingo, 11 de agosto de 2013

La nòmina de Bárcenas



Avui el diari el Mundo ha publicat un document demolidor que contradiu tot el manifestat fa pocs dies davant el Congrés per Mariano Rajoy quan va afirmar que Luis Bárcenas ja no era al partit des d'abril de 2010. Va dir textualment «Doncs bé, senyories, com vaig dir en la meva primera intervenció, jo vaig confiar en el senyor Bárcenas i contestar als seus missatges, i vaig parlar amb ell i li vaig demanar que deixés la Tresoreria al juliol de 2009, i ho va fer, ara fa més de quatre anys. I després, l'any 2010, va deixar el Senat i la militància del Partit Popular-fa més de tres anys-, i en 2011 va ser desimputado, i quan jo vaig arribar al Govern no estava imputat, i després, diversos mesos després, va tornar a estar imputat ».

Resulta que el Partit Popular va donar d'alta a la Seguretat Social el 16 d'abril de 2010 ia arrel d'aquesta reincorporació per aquesta raó Bárcenas per carta a Rajoy, i li diu: «Torno a incorporar-me a les meves funcions. Quedo a la teva disposició perquè tenint en compte la situació actual definim amb claredat les meves responsabilitats »
 

'El Mundo' publica una nòmina de Bárcenas emesa pel PP i posa en qüestió el relat de Rajoy al Congrés on es pot comprovar perfectament que en el període negat per Rajoy, Luis Bárcenas estava percebent 14 pagues de 18.297 euros. El Mundo revela, així mateix, l'alta a la Seguretat Social que va tramitar el partit a l'abril de 2010, quant Bárcenas va demanar, quan preveia ja que anava a deixar la seva acta de senador.

Afirma el diari que aquest document demostra que mai va haver una «indemnització en diferit» ni una liquidació simulat, sinó un contracte laboral vigent i en tota regla amb un salari de 255.600 euros anuals i les corresponents retencions.Només hi ha dues possibilitats:

1. - Que Rajoy va mentir descaradament a tot el país, o
2. - Que Rajoy no s'ha assabentat del que ha estat passant en el partit que presideix.¿I ara què?

No hay comentarios:

Publicar un comentario