sábado, 2 de marzo de 2019

Forcadell se sent ara enganyada i carrega contra Junqueras i Puigdemont


https://www.elmundo.es/cronica/2019/03/01/5c79638a21efa0494c8b4677.html

La que va ser presidenta del Parlament català ha donat curs a la seva decepció i malestar amb els seus antics companys en la seva vida entre reixes a la presó d'Alcalá-Meco.

Tot dóna a entendre que hi ha cisma en l'independentisme. I el judici del 'Procés' està servint per a accentuar, Carme Forcadell, per exemple, ha deixat entreveure el seu desencís i la seva decepció amb els seus antics companys d'aventura separatista.

Ho ha revelat el periodista Javier Negre a les pàgines d'El Mundo, a partir d'una conversa de la exlíder de l'Assemblea Nacional Catalana i expresidenta del Parlament de Catalunya amb una companya de cel·la a la madrilenya presó d'Alcalá-Meco on està reclosa.

Les paraules que ha traslladat la companya de Forcadell poden ajudar a entendre la situació per la qual està passant la política catalana i en quin punt es troben les relacions amb altres polítics independentistes com Oriol Junqueras o Carles Puigdemont.


Sobre Junqueras, la reclusa compte el que Forcadell li va confessar sobre ell: "Jo em vaig ficar en això perquè Oriol Junqueras em va dir que no anava a passar res i mira al final el que m'ha passat. A mi Junqueras em va demanar suport en això, que a mi no em passaria res ".

Diu ara Forcadell "per aquest cabró estem aquì" refièndose a Puigdemont. Doncs si senyora Fordadell, per aquest cabró, pel cabró d'Junqueras, per vostè i per tots i totes com vostè de gilipolles. Per tots i totes les ineptes i per tots els ebris de poder que han participat activament o bé per omissió o deixadesa han posat a Catalunya i Espanya al caire de l'abisme, desitjo que s'apliqui la justícia en tota la seva extensió.

No hay comentarios:

Publicar un comentario