miércoles, 30 de octubre de 2013

Obama em espia


Des que vaig començar a escriure aquest bloc , quan regnava Zapatero , tenia la sensació que algú tenia molt interès en les opinions . I aquest algú era als Estats Units. La tecnologia em permet conèixer la nacionalitat dels meus lectors .
 

 Des de 2007 notava que immediatament de prémer el Enter per publicar a la xarxa , tres ciutadans - sempre tres - segueixen obrint automàticament el meu blog i es converteixen el els primers lectors de les meves parrafades .

Vaig tornar a notar l' assumpte quan vaig començar a publicar una altra edició del bloc , aquest en català , els mateixos tres fans han estat obrint també cada dia els escrits , aquesta vegada en català i sembla que aquest els haurà agradat més que l'original i sembla es va córrer la veu , ja que durant força temps he gaudit de més lectors a l'altre costat de l'Atlàntic que en tota la Península Ibèrica , Catalunya inclosa .
I deien que el català és una llengua tendent a desaparèixer ....

 Ara ja es coneix que la NSA aquesta espiant a mansalva qualsevol comunicació d'aquells ciutadans del món que mostren alguna inquietud o pensen per si mateixos, pel que ja he descobert qui és el meu primer lector del bloc, El segon amb tota probabilitat seria una còpia per al CNI espanyol, Però, qui és el tercer?

Espero que m'ho expliquin .

2 comentarios: