domingo, 1 de diciembre de 2019

Espanya, un dels països amb menor índex de violacions d'Europa.



M'he portat una sorpresa a veure aquesta estadística.

Em trobo amb les dades comparatives amb la resta d'Europa, sobre nombre de violacions que constata que estem a anys llum al que està passant proporcionalment en les altres nacions del nostre entorn. Jo no sé si mostra diferent manera de ser pel que fa als països nòrdics ens porta a ser bastant mes indulgents sobre fets com violacions que aquí no es denuncien o bé estem fent tota classe per aconseguir als anglesos o els països nòrdics en aquestes males costums . Pel que es veu aquí, resulta que els homes espanyols no som tan bèsties com els que tenim tanta obstinació a semblar-nos.

Es pot dir que la Sexta és la líder d'aquests abusos, que són seguits perrunamente per les totes les altres cadenes. Em pereix a l'audiència li interessa molt més el morbo d'una notícia repetida durant mesos com el cas de la del ramat que cada vegada que van a signar a l'jutjat els munten un programa especial.¿O és que resulta que els nòrdics computen tant una floreta com una violació.?

És la mateixa sensació sento quan observo la quantitat de temps televisiu dedicat a la violència de gènere o a l'escalfament de planeta. La veritat és que algú pretén tirar-nos la culpa de tot el dolent que passa al món, als qui com jo, homes blancs, espanyols, que simplement intentem sobreviure.

Algú em pot explicar tot això?

No hay comentarios:

Publicar un comentario