martes, 30 de diciembre de 2014

Podem, Gemma Galdón i la casta catalana




Cueja encara la aparició pública de Pablo Iglesias i els seus Podem a Catalunya, i és que el nou líder de la formació de nou encuny que arrasa a les enquestes per als pròxims comicis va deixar diversos encàrrecs de tot tipus en el seu discurs davant les masses. Això ha causat commoció en els partits instal·lats a l'hemicicle català. Ara mateix Podem seria el tercer partit a Catalunya i trencaria la majoria sobiranista.

El míting a Barcelona va estar molt ben muntat, molt ben organitzat, molt ben pensat, i va tenir com a primera oradora Gemma Galdón, cosa que no és irrellevant, que parla català i sabeu que hi va haver alguns xiulets perquè hi havia gent que volia que es parlés en castellà. Està molt ben pensat que no hi va haver cap bandera, ni espanyola ni estelada ... Però la gent que va sortir aquí té un passat.

Gemma Galdón, que és una professora universitària, que va habitualment a les tertúlies i provoca el rebuig amb el públic televident i amb els altres companys de tertúlia per la seva fanatisme i les seves provocacions moltes vegades extemporànies. Ella és la mateixa persona que l'octubre de 2012 va provocar l'acomiadament el xofer de la televisió que la recollia -Canal Català i va dir això a Twiter "El xofer de Canal Català porta la bandera d'Espanya al cotxe que em ve a recollir. Em nego a muntar i em quedo a casa ". Després ho va reblar: "No tinc clara la independència, però la rojigualda em posa els pèls de punta".

Canal Català va acomiadar al xofer, que portava 6 anys treballant per a l'empresa. El xofer ho veia així: "Em va dir que havia de treure la bandera i que si no, no pujava (...) Jo només he posat una bandereta i m'he quedat sense feina".

Ja veuen com les gasta la candidata de Podem a Catalunya: va amb xofer als programes, els diu el que poden portar en el seu cotxe, "no té clara la independència", la bandera espanyola li "posa els pèls de punta", i fa que acomiadin a un treballador en el zenit de la crisi.

Llevat seu contrincant a President, també professor Enric Martínez-Herrera que està a anys llum d'aquesta persona histèrica i capritxosa i podria ser un bon candidat per Podem. Pablo Iglesias i els de Podem no s'han assabentat encara que a Catalunya la casta és el nacionalisme. O a Catalunya van a descobrir que podem a Catalunya és la casta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario