miércoles, 23 de diciembre de 2020

Calvente no va assetjar sexualment a l'advocada de Podem, Marta Flor sentència l'Audiència de Madrid

L'advocat 'purgat' José Manuel Calvente i la lletrada de Podem, Marta Flor. | LD

L'Audiència Provincial de Madrid ha confirmat que el exletrado de Podem, José Manuel Calvente, no va assetjar sexualment a l'advocada de la formació domicili, Marta Flor Núñez.

En un acte, l'Audiència Provincial ratifica l'arxiu de la querella presentada per Flor contra Calvente per presumpte assetjament sexual, laboral, fustigació, coaccions i lesions. La causa va ser arxivada en primera instància el passat mes de juliol per la titular de Jutjat d'Instrucció nº 32 de Madrid, Rosa Maria Freire.

Segons l'acte, "partint de el relat de fets que es realitza en l'escrit de querella, que es va ratificar davant la jutge instructora on, com s'ha recollit, va mantenir en essència el contingut de la mateixa, la declaració de l'querellat, els continguts complets de les converses mantingudes entre tots dos via WhatsApp i emails i altres documents que consten en la causa, ha de compartir-se, com s'ha dit, el sobreseïment provisional acordat per la jutge a quo, al no haver-se acreditat indiciàriament la comissió de cap dels delictes imputats " .

En un comunicat, José Manuel Calvente destaca que tant el Jutjat d'Instrucció com l'Audiència Provincial de Madrid "han arribat a la conclusió que no s'ha acreditat la comissió dels delictes que el meu excompanya en l'Equip Legal de Podem em va imputar en el seu querella, partint únicament de les nostres manifestacions, de l'escrit de querella, del meu escrit d'al·legacions i dels missatges complets que vaig aportar a l'Jutjat, i per això han considerat innecessària la pràctica de declaracions testificals que havia sol·licitat la querellant ".

"És a dir", afegeix Calvente, "que només escoltant la querellant, escoltant el querellat ia la vista dels missatges intercanviats han arribat a la conclusió que no hi havia indicis d'un acte d'assetjament com pretenia la querellant aportant missatges fora de context i donant-los un sentit que no era el real. perquè la veritat és que, tal com afirma l'Audiència Provincial, el meu excompanya de treball va aportar, per justificar la seva querella, missatges esbiaixats i fora de context, per intentar demostrar el fals assetjament ".

Podem, el "responsable"

En el seu comunicat, Calvente recorda que fa ja un any que Podem "va prendre la decisió de prescindir dels meus serveis professionals, ordint maliciosament un acomiadament disciplinari emparant-se en un inexistent assetjament sexual i laboral al meu excompanya de treball Marta Flor, una acusació totalment falsa. No obstant això, el passat mes d'octubre Podem reconèixer davant el Jutjat Social que el meu acomiadament era improcedent, a l'ésser conscient, després de la interlocutòria de sobreseïment de la querella acordada pel Jutjat d'Instrucció 32 de Madrid, de la falsedat de les acusacions de Marta flor ".

"Tot i la campanya difamatòria empresa per Podem al desembre de 2019", continua, "vaig defensar la meva innocència des del primer dia i, com a advocat que creu en l'Estat de dret, he confiat en tot moment en la Justícia i en els grans professionals que la imparteixen ".

"La querella formava part de l'greu procés de fustigació i represàlia personal i laboral que vaig patir al llarg de l'any 2019 per haver qüestionat, investigat i denunciat fets presumptament delictius comesos per alguns membres de la direcció de Podem i que actualment estan sent objecte d'investigació penal ", apunta el exletrado de la formació estatge.

Pablo Iglesias "mentir" per "lincharme"

Calvnte destaca també que els fets falsos objecte de la querella "han estat utilitzats per Podem i alguns dels seus líders, com Pablo Iglesias, per intimidar-me, desprestigiar-, difamar, lincharme personal i professionalment davant l'opinió pública i purgarme dins el partit simplement per haver dit "no" a certes actuacions presumptament il·lícites ".

"Pablo Iglesias va mentir vilment davant tots els mitjans de comunicació el dia 6 de desembre de 2019 quan va presentar el meu acomiadament com un cas d'assetjament sexual, sabent que no existia ni una sola prova que jo hagués comès un acte d'assetjament contra la meva excompanya. Pablo Iglesias, maliciosament, va acceptar el fals relat que li havien preparat els seus companys i es va llançar a difamar públicament. Aquesta és la credibilitat que ofereix el Secretari General de Podem i Vicepresident de el Govern d'Espanya. Cap. ni en això ni en res ".

"Finalment, Podem ha volgut utilitzar també aquesta querella per deslegitimar la meva declaració testifical davant el Jutjat Central d'Instrucció 6 de l'Audiència Nacional, cas Dina, i davant del Jutjat d'Instrucció 42 de Madrid, cas Neurona", conclou.

No hay comentarios:

Publicar un comentario