jueves, 14 de septiembre de 2017

¿Paula Vázquez i Pablo Iglesias?

 

Ha saltat un fort rumor a Twitter que relaciona la presentadora Paula Vázquez amb el líder d'Podem

Les xarxes socials estan que cremen. La suposada ruptura de Pablo Iglesias i Irene Montero ha provocat un fort rumor a Twitter sobre la possible relació del líder d'Podem amb una coneguda presentadora de televisió, Paula Vázquez. El periodista Alfonso Ussía va sembrar el dubte en publicar aquest tuit, i els usuaris van fer la resta en posar nom i cognoms a la "presentadora amb pretensions d'actriu" que hauria ocupat el lloc que fins ara tenia la portaveu de Podem en la vida de Pau Iglesias.

seguir
Alfonso Ussía @alfonso_ussia

Irene Montero plora,
I a mi em dóna en el nas,
Que hi ha una presentadora
Amb pretensions d'actriu
Al llit que ella enyora.
13:12 - 12 set. 2017
357.357 respostes
1.8031.803 Retweets
2.6062.606 m'agrada
Informació i privacitat de Twitter Ads



El rum-rum ha anat creixent a mesura que passaven les hores però segons ha pogut saber HOLA.com, Paula ha desmentit aquest rumor entre el seu cercle de coneguts.

També ha compartit aquest 'tuit' de què es dedueix, encara que no sigui un desmentit oficial, que mantingui una relació amb Pablo Iglesias.

seguir
Paula Vázquez
✔ @ PaulaVazquezTVVaya dia que m'heu donat #cotilleos # Fake # Loquehayqueaguantar # SeñorDamePaciencia
20:36 - 13 set. 2017 · Ferrol, Spain
3535 respostes
2828 Retweets
151.151 m'agrada
Informació i privacitat de Twitter Ads

"La meva vida és la meva vida i procuro no comptar amb qui estic en xarxes socials", va dir recentment durant la celebració del FesTVal de Vitòria. "Estic oberta a l'amor, sí, però és una mica del que mai parlo públicament, prefereixo tenir aquesta parcel·la de la meva vida reservada per a mi, perquè si hagués donat explicacions de amb qui he estat i amb qui no durant aquests anys, estaria desmintiéndome cada dos minuts ", va afegir.

La presentadora va assegurar en 2015 que estava "al·lucinada" perquè Pablo Iglesias "em segueix a Twitter". "Jo ja el seguia a ell quan em va avisar Twitter. Aquí vaig pensar: 'No és veritat! Seguirà a centenars de milions'. Però no són tants. Serà que li interessa seguir a gent que té tants seguidors, perquè jo li he manat un missatge privat i no m'ha contestat ", va revelar en una entrevista a LOC. Paula mai ha amagat la seva simpatia per Podem, fins i tot ha lloat la manera de fer política d'Irene Montero en més d'una ocasió.



Pablo Iglesias, per la seva banda, hauria trencat recentment amb Irene Montero després de més de dos anys de relació, tal com informa Look. Anteriorment, el líder d'Podem estar sortint amb la política Tania Sánchez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario