lunes, 2 de abril de 2018

WILLY TOLEDO: "Els espanyols són miserables, llepaculs, mesquins i covards".

Resultado de imagen

Costa avall i sense frens, A Willy Toledo se li ha tornat a escalfar la boca i s'ha despatxat bé contra els espanyols en general amb les següents paraules: "Espanya l'habita gent insolidària, egoista, miserable, rastrera i covard".

Acostumat a carregar contra tot i contra tots, fa temps que l'actor ja no distingeix entre esquerra i dreta, 'caverna mediàtica' o mitjans de comunicació progressistes, dictadura o democràcia.

Pel que fa a Catalunya, el pseudo actor no ha dubtat de cridar "feixista" a l'Estat Espanyol, i als espanyols "ramat", donant suport obertament la independència de Catalunya. A més, ha titllat a la Guàrdia Civil i la Policia Nacional de violents, i ha animat els independentistes a utilitzar la violència contra les dites cossos policials.

El món de la cultura ja no li riu les gràcies i dóna l'esquena a l'actor, 'exiliat' d'Espanya per les seves contínues polèmiques. "Jo em cago en Déu i em sobra merda per cagar-me en el dogma de la santedat i virginitat de la Mare de Déu". Aquestes van ser les paraules que aquest mes de març van tornar a situar a l'actor Guillermo Toledo al centre de la polèmica.

"Des d'aquí, comunicar als sicaris del règim borbònic franquista espanyol que no tinc la més mínima intenció de perdre un sol segon de la meva vida en presentar-me davant els seus il·lustríssimes", va assenyalar l'actor. A través del seu mur de Facebook Toledo no només anunciava la seva intenció de no comparèixer davant del jutge en la vista fixada per al proper 18 d'abril, sinó que també reptava als que ell denomina com "sicaris del règim borbònic franquista espanyol".

"Comunicar que, en el cas que, davant mi no compareixença, decideixin vostès cursar una ordre de recerca i captura contra la meva persona, jo els estalvi la 'busca': estaré els dies 19, 20, 21 i 22 d'abril al Teatre Lliure de Gràcia, a Barcelona, ​​entre les 19:00 i les 22:30. a partir d'aquesta data, em trobaran vostès al meu domicili habitual de Madrid, que vostès coneixen de sobres ja que és el mateix lloc al que van enviar als seus petitons a aturar-me l'última vegada ".

Tot això després que el Jutjat d'Instrucció número 11 de Madrid obrís diligències prèvies contra l'actor en un procediment que es va iniciar a partir d'una denúncia formulada per l'Associació d'Advocats Cristians.

'Exiliat' d'Espanya


És una hipòtesi que va corroborar el propi Toledo en una entrevista a ELPLURAL.COM. "Sóc un objectiu de la 'caverna mediàtica'. Això és obvi. Fa sis anys sent linxat per aquesta gentussa. Cada vegada que els interessa em ataquen perquè no es parli del que és veritablement important. Sóc per a ells una cortina de fum ", va afirmar l'actor.

Preguntat sobre fins a quin punt afecten les seves opinions personals a la seva carrera professional com a actor ?, Toledo també es va sincerar amb aquest diari: "Hi ha qui intenta fer-me callar a crits. No ho han aconseguit en els últims sis anys i no ho aconseguiran. Però la veritat és que et parlo des bons Aires. Treball a l'Argentina des de fa dos anys, perquè al meu país, tan democràtic, no em dóna feina ni Déu pel simple fet de donar la meva opinió. Però no em penso callar! M'he hagut d'anar del país perquè ningú em dóna feina. Jo abans tenia 15 ofertes de pel·lícules tots els anys. Però això s'ha acabat ".

Són tantes damnificats que Toledo ha anat acumulant que molt pocs van sortir en la seva defensa quan l'Associació d'Advocats Cristians va denunciar. Cap intel·lectual, artista o periodista ha alçat massa la veu davant l'obertura d'un procediment que torna a reobrir el debat sobre els límits de la llibertat d'expressió cansats i avorrits per les seves constants provocacions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario