jueves, 2 de mayo de 2019

La Creu de Sant Jordi per a una sectària hiperventilada

Núria de Gispert, en una imatge d'arxiu

La concessió de les últimes Creus de Sant Jordi és una cerimònia que es repeteix cada any per aquestes dates. Sobretot per realçar a la festivitat del 23 d'abril. demostra una vegada més que aquest país està dividit per la mitad.como en edicions anteriors, hi ha una certa tendència a guardonar un dels "nostres", sense que això signifiqui necessàriament que els guardonats no hagin contret mèrits suficients per al guardó. Però aquest any s'han passat.

Entre els premiats està Núria de Gispert a "agraïment a la seva tasca com a 13ª presidenta del Parlament de Catalunya durant gairebé cinc anys". L'expresidenta del Parlament, Núria de Gispert, que ha estat objecte de polèmica per un tuit on ha comparat a dirigents constitucionalistes amb porcs, ha reiterat que "sense aquestes persones aniríem una mica millor". En una entrevista telefònica al programa 'Tot es mou' Gispert ha demanat disculpes per la comparació amb els porcs però ha recalcat que "sense aquestes persones aniríem una mica millor".


Els criadors de porcs de la comarca d'Osona han protestat immediatament per tal comparació. El dossier de premsa no especifica res dels seus mèrits en internet com autèntic troll de l'independentisme més hiperventilado.

Quan s'ha comprovat la repercussió del twit, De Gispert s'ha desmarcat de la comparació amb els porcs del tuit i ha afirmat que es va limitar a retuitearlo. "La composició no és meva, jo he retuitejat, però no és meu, ni m'he adonat" ha argumentat.

"Això passa quan fas un retuit. Jo això no ho he fet, he vist els noms de les quatre persones que es van però no m'he fixat en els porcs, per això he fet el retuit, perquè no m'he fixat. He retuitejat ràpidament pensant en els quatre noms que marxaven "ha justificat l'expresidenta.

"Jo he demanat disculpes a la gent que s'ha sentit ofesa per la primera part, no per la segona. Crec que sense aquestes persones aniríem una mica millor. I molta gent que ha contestat en contra amb la primera part estava d'acord" ha apuntat.

Amb aquest aclariment, Quim Torra li ha lliurat la medalla sense dir ni piu ja que ha entès que aquesta senyora que ha estat insultant qualsevol no independentista des del púlpit de del Parlament reunia tots el mèrits per a obtenir tal guardó.

És sens dubte una mostra d'independència intel·lectual a la qual tan acostumats estan a Catalunya gràcies al procés.

No hay comentarios:

Publicar un comentario