sábado, 4 de febrero de 2017

Fàtima Taleb, la regidora de Badalona en comú enxampada en el seu afany de culpar García Albiol

Fàtima Taleb, la regidora de Badalona en comú enxampada en el seu afany de culpar García Albiol

La regidora musulmana de Guanyem Badalona en comú, Fàtima Taleb.

La regidora de l'Ajuntament de Badalona, ​​Fàtima Taleb, ha denunciat aquest dilluns haver patit la setmana passada dos atacs racistes i islamòfobs a la ciutat per la seva condició de dona musulmana. En un comunicat, Taleb relata que el primer episodi va succeir el dilluns de la passada setmana: "Un home, de manera brusca, em va insultar, em va escopir i va tocar el dos sense que tingués temps de reaccionar". El segon va passar dijous: "Una jove em va insultar de manera agressiva, al que es van unir familiars seus i persones alienes ".

"Passaven pel carrer pensant que tenien el dret a insultar-me, i jo el deure de callar, simplement per ser diferent i ser musulmana", argumenta l'edil de Guanyem Badalona.

Taleb afirma que denunciarà aquest tipus d'actes "racistes, xenòfobs, islamòfobs que molta gent pateix cada dia en silenci" i culpa l'exalcalde Xavier García-Albiol d'instigar a "sembrar l'odi i dividir a la ciutadania" durant el seu mandat "vinculant els problemes com la pobresa, l'atur i la falta de seguretat a l'arribada de persones de procedència estrangera o fins i tot vinculant el terrorisme a l'Islam ".

Ràpidament alguns càrrecs polítics es van sumar a la festa, com la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, l'alcaldessa de Barcelona, ​​Ada Colau, o el secretari general de Podem, Pablo Iglesias, han mostrat el suport a la 'regidora' a través de Twitter sumant-se a continuació tota la gossada pogresista que es va sumar al linxament amb amb greus acusacions a Garcia Albiol a qui només pot atribuir-se haver guanyat les eleccions a Badalona i ser despullat del càrrec per una aliança contra natura dels seus adversaris.

La concejala Fatima Taleb de ha recibido ataques recientemente por ser mujer y musulmana. ¡Todo el apoyo!

Más Fátimas Talebs y menos miserables.

Tot el meu suport i estima a Fátima Taleb. En una societat justa i lliure no poden tenir cabuda aquestes injustícies.

Un abrazo y apoyo a la concejala de Badalona Fátima Taleb. Reprobamos la violencia xenófoba contra cualquier persona.

Sr. Albiol, el incompetente es el que promueve la xenofobia no quien la sufre.

Els últims càrrecs públics que van denunciar agressions van ser les edils de l'Ajuntament de Barcelona, ​​Maria Rovira i Gala Pin, i la coordinadora i portaveu d'Podem a Andalusia Teresa Rodríguez, tot ells de caràcter masclista. Maria Rovira va denunciar en un article haver patit una agressió sexual als carrers de Barcelona i Rodríguez l'assetjament de l'empresari Manuel Medina, president de l'empresa Guadarte i vocal de la Cambra de Comerç de Sevilla. D'altra banda, Gala Pin va publicar a les xarxes socials actituds i comentaris masclistes que va rebre per part de directius.

Manifestacions de l'agressora

Yurena, la noia que presumptament va insultar la regidora de Badalona en comú, Fátima Taleb, ha assegurat en declaracions a El món a RAC1 que "mai" li va dir "mora de merda". "Estan fent política amb mi. Jo no la vaig insultar, va ser una discussió de trànsit", ha explicat.

En aquest sentit va aclarir que no es considera "racista", explica que va votar a Badalona al Comú i diu que Xavier Garcia Albiol es va posar en contacte amb ella "per saber què havia passat". "He denunciat a Fàtima. Ho vaig fer ahir perquè no és cert. Em sento ofesa per tot el que s'està dient de mi. Em vaig posar molt nerviosa pels comentaris que he vist per les xarxes socials i al tele", va explicar.

Resultat d'imatge de garcia albiol "Anava a casa del meu avi i intentava posar el cotxe al pàrquing. Ella es va posar davant del cotxe i li vaig dir 'Apartate del medi, home'. Un cop vaig aparcar ella em va dir que si sabia qui era ella i perquè li vaig dir mora de merda. Jo no vaig dir aquestes paraules i hi ha "testimonis", relata.

"Jo no nego que la insultessin. Jo vaig veure com la insultaven al carrer allà mateix però jo no vaig dir cap comentari racista", explica, a més d'assegurar que "no sabia qui era Fàtima Taleb". "No tinc cap afiliació política. De fet, vaig votar al partit de Fàtima Taleb perquè no volia que Xavier Garcia Albiol estigués en el govern", ha afegit.

"Em sento molt però que molt ofesa i decebuda. Jo sóc votant d'aquest partit, bé, ho era però després d'això ja no", ha deixat clar. "No vull dir que Albiol és un racista. Jo he patit aquest insult i no vull fer el mateix.

No conec personalment Xavier García Albiol. Ell es va posar en contacte amb mi després que passés tot això per preguntar què havia passat realment ", ha reconegut.

El silenci posterior de Fàtima Taleb

La regidora de Guanyem Badalona, ​​Fátima Taleb, guarda silenci, des que la jove acusada de proferirle insults racistes assegurés que "va ser una discussió de trànsit" i que "mai" va insultar la regidora. "Anava a casa del meu avi i intentava posar el cotxe al pàrquing. Ella es va posar davant del cotxe i li vaig dir 'Apartate del medi, home' ", va explicar Yurena, veïna de Badalona i votant del partit de Fàtima Taleb, en una entrevista a Rac1.

Taleb va fer les últimes declaracions sobre el cas aquest dilluns en una entrevista al Telenotícies Vespre, on va acusar el coordinador general del PPC i ex alcalde de Badalona, ​​Xavier García Albiol, de "sembrar odi" i "vincular terrorisme i islam" TV3 va convidar a la regidora de Guanyem Badalona per denunciar els presumptes insults xenòfobs, però en canvi, no ha fet el mateix amb Yurena qui podia haver aclarit aquest assumpte. el cas és que la regidora no ha comparegut i roman en silenci des de dilluns.

D'altra banda, Guanyem Badalona ha difós una carta de l'exregidora del PP a la localitat sevillana de Gines, Fátima Mohamend Kaddur, en què va denunciar una "forta presència islamòfoba que es respirava en un sector important d'ell, afí als postulats més radicals de l'extrema dreta ".

"Com musulmana, i portant el mocador, vaig patir en els últims temps de la meva militància situacions que ferien les meves conviccions no només religioses sinó també humanes", assegura l'exregidora en una carta de suport a la dirigent del consistori badaloní.

A aquesta regidor que porta ja dos anys en exercici, no se li coneixen altres mèrits que les seves declaracions incendiàries a través dels mitjans de comunicació pel que no resulta estrany que des del seu partit Guanyem Badalona, ​​se li hagi demanat guardi silenci a partir de ara per no seguir fent el ridícul.

3 comentarios:

  1. Francesc Guerrero

    Tots plegats sou patètics

    ResponderEliminar
  2. Mariano Tamayo

    Ja es veia a vindre es una aprofitada i juga amb cridar la atencio van de .victimes i no ho son

    ResponderEliminar
  3. Vicenç Ceb Pru

    A alguns se'ls hi deuria de caure el vel d'una vegada, i no són pas musulmans.

    ResponderEliminar